Facebook’taki işletmeler de kullanıcılar gibi GIF özelliğini kullanmaya başladı. Böylelikle işletmeler ve kullanıcılar GIF sayesinde çok önemli bir reklam aracını kullanabilir hale geldi. Biliyorsunuz ki mobil tablet ve birçok akıllı telefon flash desteğini kesti. Böylece animasyonlar için GIF vazgeçilmez bir örnek oldu. Gerçi  HTML ile de benzer şeyler yapılıyor olsa da herhangi bir flash movie’nizi ayarlardan GIF formatında export edebilmektesiniz.

Facebook, Mayıs ayında kullanıcılarının gönderilerine GIF eklemesi özelliğini aktive ettikten neredeyse 3 ay sonra, işletmelerin de sayfalarından yapacağı gönderilere GIFler eklemesine izin vermeye başladı. Kullanıcılar bu GIF özelliğini çok sevdi. Zamanla daha da yaygınlaşacağını ümit etmekteyiz.

o.

Facebook GIF ile reklam şimdi çok kolay..

Gelin bize detayları öğrenin,bugün itibariyle sizinde GIF’iniz farklı gülsün 🙂

Gif'leri ilk kimler kullandı...
Sosyal Ağlarda GIF Farkı
Gif'leri ilk kimler kullandı...

GIFleri paylaşma yeteneğine sahip ilk işletmeler Wendy’s, Coca-Cola’nın Brezilya markası Kuat ve BuzzFeed. Bu özellik, düzenli sayfa gönderilerinde ve “Öne Çıkarılan” gönderilerde görünecek ancak sağ sütunda yer alan reklamlarda görünmeyecek. Böylelikle daha farklı ve fresh bir görüntü oluşacaktır.

Sosyal Ağlarda GIF Farkı

Sosyal ağ, sayfalar için daha fazlasını piyasaya sürmeden önce şu anda GIF desteğini denediklerini ve kullanıcı deneyimini nasıl etkilediğini değerlendireceklerini açıkladı. Bakalım facebook verileri eklenen GIF ile ilgili önümüzdeki günlerde nasıl bir açıklama yapacaktır. Hep birlikte göreceğiz. Sizlerde bu konuyla ilgili görüşlerinizi lütfen bize aktarınız…

Yorum yazmak için logged in giriş yapmanız gerekir.