mobil reklam

Web araştırmalarımıza göre,reklam talepleri sürekli artmaktdır. Ajanlar mobil ve ilkel reklam türevlerini kullanarak müşterilerinin online platformlardaki varlığını arttırmaya çalışmaktadır.

Firmalar neredeyse harcamış olduğu reklam bütçelerini 3 katına çıkartmaktadır, bu rakam $1.2 milyar dolar in 2012 to $3 milyar dolar in 2013. Bu büyük artış reklam ajanslarının iştahını kabartmaktadır.

 

For English Users.

As our web presence expands, so does the advertising space. Agencies are using mobile and native advertising to catch consumers’ attention on a variety of online platforms.

Companies nearly tripled the amount of money spent on mobile advertising, from $1.2 billion in 2012 to $3 billion in 2013, according to LinkedIn Marketing Solutions. Roughly 65% of both ad agencies and marketers plan to invest in native advertising, for an estimated total of $4.3 billion, in 2014.

 

mobile2

Yorum yazmak için logged in giriş yapmanız gerekir.