Sosyal Medya

2016 yılında Seo’yu daha iyi anlamak için 1.000.000 siteyi inceledik

2016 yılında Seo’yu daha iyi anlamak için 1.000.000 siteyi inceledik.

Biz son zamanlarda soruyu cevaplamak için 1.000.000 Google arama sonuçlarını analiz:
Hangi faktörler ilk sayfa arama motoru sıralamalarını ile ilişkilidir?
Çok farklı analizler ve sonuçlar yer aldı. İşte tüm gerçekliği ile 2016 seo için dikkat etmeniz gereken hususlar.
Eric Van Buskirk ve veri ortaklarının 1 yardımıyla, biz bazı ilginç bulgular ortaya çıkardı.
Ve bugün sizinle ne buldum paylaşmak için gidiyorum.

Seo’nun yanı sıra diğer tasarım hizmetlerimiz göz atmak ister misiniz.

İşte size 2016 yılında ihtiyacınız olacak bir çok gerçek Seo faktörünü paylaşıyoruz.
1. Backlink son derece önemli Google sıralamasında faktör olmaya devam etmektedir. Biz başka bir faktör daha sıralaması ile ilişkili bir sayfaya bağlantı alanların sayısını buldu. Bu yüzden satın aldığınız backlinkin kalitesi mutlaka işinize yarayacaktır.
2. Bizim verilerimiz de (Ahrefs Domain Değerlendirme ile ölçülen) bir sitenin genel bağlantı otoritesi güçlü yüksek sıralaması ile ilişkili olduğunu göstermektedir.
3. Biz derinlemesine bir konuyu kapak yoktu (MarketMuse üzerinden) “topikal ilgili” olarak derecelendirilen içeriğin, önemli ölçüde geride içerik keşfetti.Bu açıdan majesticseo değil de Ahrefs verilerini ve DA-PA oranlarını daha gerçekçi bulmaktayız.

4. SEMRush gelen SERP verilere dayanarak, biz daha uzun içerik Google’ın arama sonuçlarında yüksek rütbe eğilimi bulundu. Ortalama Google ilk sayfa sonuç 1890 sözcükleri içerir. Bu yüzden sizde makalelerinizi uzun tutmaya bakın. İçerik kraldır 🙂
5. HTTPS ilk sayfa Google sıralaması ile makul güçlü bir korelasyon vardı. Google bir sıralama sinyali olarak HTTPS onaylamıştır gibi bu şaşırtıcı değildi. Bu yüzden sizinde imkanınız varsa https kullanın, hatta bunun için uygun bir rakama SSL almanızda fayda olacaktır.
Şema etrafında vızıltı rağmen 6. verilerimiz Şema biçimlendirme kullanımı yüksek sıralaması ile ilişkili olmadığını göstermektedir.
En az bir görüntü ile 7. İçerik anlamlı herhangi bir görüntü olmadan içeriği geride. Ancak, biz sözlerine ekledi ek görüntüleri etkilemiş sıralamaları bulamadık.

8. Biz başlık etiketi anahtar kelime optimizasyonu ve sıralama arasında çok küçük bir ilişki bulmuşlardır. Bu ilişki Semantik Arama Google’ın hareketini yansıtabilir. Bu yüzden özellikle wordpress kullanmakta iseniz, Yoast Seo eklentisini kullanmanızı tavsiye ederiz. Başlık ve meta tag ayarlarını gerektiği yapmakta ,iyi sonuç vermektedir.

9. Site hızı önemlidir. Alexa verilerine dayanarak, hızlı yükleme sitelerinde sayfalar yavaş yükleme sitelerdeki sayfaların önemli ölçüde daha yüksek rütbe. Bu yüzden gmetrix.com adresinden sitenizi hızını ölçün. Site hızını stabilize etmek için gerekli javascript,imaj ve kodlama optimizasyonlarını yapınız. Hatta 3. sınıf servislerle belirli oranda hızınızı arttırabilirsiniz. Ancak unutmamanız gereken bir husus da ne yaparsanız yapın öncelikle sitenizin hostingi hızlı olmalıdır.

Google sayfanızı onaylamadan birkaç farklı siteleri görmek istiyor.  Bu yüzden sitenize bağlantı veren sitelerin sayısı daha önemlidir. Ayrıca tek mi daha fazla mı backlink alayım diye düşünüyorsanız, bir siteden bir backlink almanız yeterli olacaktır. Bu arada backlink sayısından ziyade, backlink aldığınız kaynağın kalitesi daha önemlidir.

Aslında, benzersiz yönlendiren alanların sayısı bizim tüm çalışmamızda en güçlü korelasyon oldu.

Önemli İpucu: etki çeşitli bir grup alma bağlantıları SEO için son derece önemlidir.

Menü