2013’te ABD’de sınırı olan reklamverenle sponsorlu içerik hususi durumunu devreye aldığını paylaştığımız Instagram‘ın Birleşik Krallık’ta ve Avustralya‘da reklam etme almaya başladığına geçen sene değinmiştik.

Reklamların ülkelere yayılmasında yavaş bir yol izleyen Instagram geliştirmelerdeyse Facebook’un da tecrübesiyle hep beraber mühim bir yol katetmiş görünüyor. Mobilde kullanıcı deneyimini bozmadan, reklam etme verenle etkileşimi çoğaltmak isteyen Instagram, Facebook’ta olduğu benzer biçimde Carousel reklamlarla karşımızda.

Facebook’ta aynı alanda ani fazla kurumun reklamını gösteren Carousel alanın Instagram’daysa bir firmanın daha çok içeriğini ön plana eksiltmek maksadıyla kullanıldığını da paylaşalım.

Carousel alanın haricinde dikkat çeken mühim bir detaysa kullananların aksiyon butonuyla yönlendirilmesi. Instagram’dan dış bağlantıya gidilmesine ilk kez mezuniyet verilmesiyle mühim olan detayda Facebook’ta olduğu şeklinde değişik aksiyon türlerinin gelip gelmeyeceğiniyse beraberinde bakacağız.

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.
Menü